ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت تراکنش‌های بیت‌کوین میلیاردی شد اولین تریلر از حضور شخصیت «هوملندر» در بازی «مورتال کمبت ۱» (Mortal Kombat 1) لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات موتور جستجوی ChatGPT به میدان می‌آید یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ
سرخط خبرها

تلاش متا، گوگل، دیسکورد و چند شرکت دیگر برای مبارزه با سوء استفاده آنلاین از کودکان

  • کد خبر: ۱۹۳۱۸۸
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
تلاش متا، گوگل، دیسکورد و چند شرکت دیگر برای مبارزه با سوء استفاده آنلاین از کودکان
«ائتلاف فناوری»، که گروهی متشکل از شرکت‌های فناوری است، رویکرد‌ها و سیاست‌هایی را برای مبارزه با استثمار و سوء استفاده آنلاین از کودکان (CSEA) توسعه می‌دهند.

شهرآرانیوز - «ائتلاف فناوری» (Tech Coalition) امروز از راه‌اندازی یک برنامه جدید به نام «فانوس» (Lantern) خبر داد که در آن رسانه‌های اجتماعی فعالیت حساب‌هایی که ممکن است خط‌مشی آن‌ها را نقض کنند، با هم به اشتراک می‌گذارند.

«ائتلاف فناوری» گفته پلت‌فرم‌های شرکت‌کننده – که تاکنون شامل متا، گوگل، مگا،  کورا، دیسکورد،  توییچ،   روبلاکس، اسنپ می‌شوند – می‌توانند سیگنال‌هایی را درباره فعالیت‌های مغایر قوانین آپلود کنند. سیگنال‌ها می‌توانند شامل اطلاعات مرتبط با حساب‌های نقض‌کننده خط‌مشی (آدرس‌های ایمیل و نام‌های کاربری) باشند. به این ترتیب سایر پلتفرم‌های شرکت‌کننده می‌توانند سیگنال‌های موجود را در پلتفرم خود اجرا کنند، هرگونه فعالیت و محتوایی را که در سیگنال‌ها وجود دارد بررسی کنند و اقدام مناسب را انجام دهند.

«ائتلاف فناوری» که به مدت دو سال در دست توسعه بوده، گفته در یک برنامه آزمایشی، آدرس‌هایی را به اشتراک گذاشته است که متا برای حذف بیش از ۱۰۰۰۰ نمایه و صفحه فیس‌بوک و حساب‌های اینستاگرام از آن‌ها استفاده کرده است.

ائتلاف فناوری در پستی گفته است: «چون [آزار جنسی از کودکان]در سراسر پلتفرم‌ها پخش می‌شود، در بسیاری از موارد، هر شرکتی به تنهایی می‌تواند بخشی از آسیبی که قربانی با آن مواجه است را متوقف کند. برای آشکار کردن تصویر کامل و انجام اقدامات مناسب، شرکت‌ها باید با یکدیگر همکاری کنند.»

نظرسنجی اخیر RAINN و YouGov نشان داد که ۸۲ درصد از والدین معتقدند صنعت فناوری، به‌ویژه رسانه‌های اجتماعی، باید برای محافظت از کودکان در برابر سوء استفاده جنسی و استثمار آنلاین بیشتر تلاش کنند. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->